perjantai 3. elokuuta 2012

Kesäloma!

Voi pojat voi pojat! :) Lomahan se sieltä lompsahti. Vielä kaks viikkoa jäljellä.

Oon ollu pari päivää niin kesämoodissa että ei oo hirveesti tullu blogia mietittyä. Mä oon niin kesäihminen ja onneks nää kelit on ollu tälläsiä nyt vähän aikaa.



Just kirjoteltiin aamulla tän "syypää mun hymyyn"-kaverin (Cheek on paskaa! :) ) kanssa joka on syntynyt syksyllä ollen Vaaka. Olen muuten itse Kaksonen ja olen tähän asti elämässäni tullut parhaiten toimeen Vaakojen kanssa. Kyllä siinä jotain maagista on, mut se ei ollu se pointti.

Tälle frendille syksy on sitä ihanaa aikaa ja kun sitä siinä sitten ruvettiin miettiin niin se ihmisen lempiaika elämästä taitaa olla sidoksissa omaan syntymäaikaan.



Viikonlopulle ja melkein koko ens viikolle on kaikenlaista menoa ja meininkiä.  Paljon kaikkea sellaista mitä ei normaalisti viikolla pysty töiden takia tekemään.

Boney M.:n ja Sabrinan lisäksi sopivasti näin loman alkuun tarjoilen Ceephaxilta tän niin loistavan kesäbiisin että piti ite luupata sitä yli 20 kertaa eilisillan aikana :) Biisissä on myös toistaiseksi hienoin musiikkivideo jonka olen nähnyt sitten Chairliftin Amanaemonesian :)



Kaiken muun hyvän lisäksi terkkari soitteli tuossa päivällä ja kertoi että lääkkeet ovat tehonneet paremmin kuin hyvin. Kertoilin aiemmin että mun kilpirauhasarvot olivat 72 luokkaa mutta nyt ne ovat jo pudonneet jo 29:n, joka siltikin on vielä normaaliarvoja 10-21 korkeampi, mutta suunta on ainakin oikea!

Yritän kyllä kirjotella lomaltakin, mutta joka paikasta ei pysty kuvia ainakaan postaileen.
Ei muuta kun hyvää kesän jatkoa kaikille osapuolille, meitsi lähtee kohti elämää!

4 kommenttia:

  1. aaa kilppareiden takiakokö laihduitkin noin roimasti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. TJEU http://indiemode.blogspot.fi/2012/07/sick-bastard.html

      Poista
  2. mult oli menny tuo teksti ohittzzze :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kaikkee voi lukee. Tulee välillä sellasta tajunnanvirtaa tänne O:)

      Poista

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.