keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Pullahiiren paluu

Kattokaa nyt mun aamiaista, huh huh! Kotitekoista goudasämpylää, välissä kalkkunaa, Salaneuvosta ja kurkkua. Dallaspullaa, kanelipullaa ja kahvia!





Pakko oli vähän brassailla kun tulin meinaan eilen kotiin töistä, mua odotti tälläinen näky keittiön pöydällä! Jotain mä kai oon tehny oikein kun mua näin hemmotellaan :) Dallaspullia, korvapuusteja, sämpylöitä ja riisi-tonnikalapasteijaa, nam saatana. Mut sellanen hiilariähky tuli kyllä että tukevat päikkärit oli paikallaan :)

Ajattelin myöskin tilata toimivamman kameran väliaikaisratkaisuksi ja pokkariksi, kunnes saa järkkärin tai minisellaisen hankituksi. Mielessä oli hyvinkin simppeli Canon PowerShot A2300, mutta Canon tottakai.

1 kommentti:

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.