tiistai 9. lokakuuta 2012

Fakta homma - 11 tunnustusta ja 11 kysymystä

Apua. Taas mut vedettiin tämmöseen mukaan, et kiitti vaan Nanna :P

Mä oon todella huono kuvailemaan itseäni, työhaastatteluissakin tää on ehdottomasti ollut aina mun huonoin puoleni.

Ensin mun pitäis kertoa vapaamuotoisesti 11 faktaa itsestäni ja vielä vastata toiseen mokomaan esitettyjä kysymyksiä. Hikikarpalot virtaavat ohimoilla. Aivan ensiksi kuitenkin 11 loistavaa biisiä jotka määrittelivät päivän työpaikkamusiikin suunnan.























Mutta sitten niitä faktoja.

1. Konemusiikki on aina ollut ja tulee aina olemaan nro. 1 vaikka muunlainen musiikki putoilisi kovaakin.
2. Olen kahviaddikti taas, olen juonut sitä on/off n. 13 vuotiaasta.
3. Olen tunteellinen hölmö.
4. Mulla on huono viinapää, siksi juon harvoin "kunnon kännit".
5. En heitä rikkinäisen sukan pareja roskiin ja mulla on hurja määrä mustia eriparisukkia!
6. En koskaan pitänyt koulunkäynnistä, maantietoa ja englannin tunteja lukuunottamatta.
7. Olen perfektionisti mutta toisinaan aika laiska sellainen :)
8. Olen umpirehellinen ja se aiheuttaa usein enemmän harmia kuin pienet valkoiset valheet voisivat aiheuttaa.
9. Haluan rakastaa ja tulla rakastetuksi niin paljon että olen toistuvasti uskonut muidenkin olevan yhtä rehellisiä mitä itse olen, huonoin seurauksin.
10. Olen matkustanut ja nähnyt aivan liian vähän maailmaa.
11. Olen ehdottomasti kissaihminen, ja vaikka eläinrakas olenkin, koirat eivät pysty sydäntäni viemään.

Näissä mun vastauksissa on myös aina se huono puoli, että mä olen myöskin huono keksimään kysymyksiä. Niinpä en taaskaan aio jatkaa kierrättämistä tai haastaa ketään. Nannan kysymyksiin vastaukset sen sijaan alla.

1. Suurin saavutuksesi?
Nöyrä ja vaatimaton kun oon... :D No siis ei vaan en mä kyllä mitään mahdottoman ihmeellistä ole saavuttanut. Ehkä sellaiseksi voi kutsua sen että vielä tänäkin päivänä jotkut suomalaiset nyt jo oman suosionsa huipulle päässeet artistit muistavat vielä ja antavat arvostusta musiikillisista saavutuksista vuonna miekka ja kypärä.

2. Millasia karkkeja valitsen irtokarkkihyllyltä?
Susu-paloja ja punssinappeja.

3. Kiinnostaako politiikka?
Aika vähän loppupeleissä, en seuraa aktiivisesti mutta lieveilmiöt kiinnostavat. Tiedän kuitenkin selkeästi oman suuntaukseni ja puoluekantani.

4. Hurjinta mitä olet tehnyt?
En oo tehnyt koskaan mitään hurjaa :)

5. Millainen olisi unelmien kumppanisi? Mitä ominaisuuksia arvostat?
Nainen joka osaa rakastaa ja pitää hyvänä. Huomioon ottava kodin hengetär joka on kiinnostunut samanlaisista asioista kuin itsekin.

6. Maailman kaikkeuden paras biisi ikinä on?



7. Itketkö helposti?
Suhteellisen. Viimeisen viikon aikana kaksi kertaa kahden eri elokuvan onnelliselle lopulle.

8. Käytkö usein kampaajalla?
En :) Mutta kai tähän voi laskea myös parturin. Pääasiassa 1-2 kuukauden välein.

9. Turhinta mihin käytät rahaa?
Tähän pitänee vastata kaikesta huolimatta vaatteet, sillä en ole tarvepukeutuja vaan tuhlaan vaatteisiin rahaa vain ostamisen ja löytämisen ilosta.

10. Mitä on onni?
Onni on katto pään päällä, työpaikka ja vierellä ihminen joka rakastaa. Onnea on myös rauha ja helppous elämässä.

11. Parasta mitä odotat tulevalta talvelta?
Ensimmäinen kunnon talviloma moneen vuoteen!

2 kommenttia:

  1. Hyvinhän tää meni ;)

    mulla on myös sellanen kassillinen parittomia sukkia. ihan niinku oikeesti sen joskus muka kävisin läpikin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Tuolla ne odottaa yhden vaatekaapin pohjalla... O:)

      Poista

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.