tiistai 8. tammikuuta 2013

Kovasikajuttu vs. pehmokisujuttu

Ja tänään tv:ssä...

No ei vaiskaan :) Oli kyllä rehellisen sympaattinen pätkä toi 'Kovasikajuttu'. Äijillä oli aito tekemisen meininki, ja selvä innostus omaan juttuun, vaikka hetkittäin keskinäisiä kahnauksia olikin. Etenkin Pertin into oman bändin esiintymisiin ja kiertue-elämään yhdestä lyhyestä sukelluksesta riippumatta oli mukavaa katsottavaa. Dokumentin voi katsoa viikon ajan Yle Areenasta.

Mukavia katseluhetkiä tästä päivästä eteenpäin tarjoaa myös The Critter Room-kissakodin tuorein, joulukuun puolessa välissä syntynyt Ripley-emon pentue ihastuttavia pörröisiä kisumisuja. En kestä noita ihania pikku nassuja! Rakastan ja haluaisin paijata ja telmiä jokaisen kanssa <3



Mutta tässä vielä vähän kuvia eiliseltä. Mä oon myös viime päivinä kotona nörtteillessä koukuttanu itteni Facebookin Scrabbleen, sitä kun voi pelata kätevästi netissä kavereiden, tai jopa tuntemattomien vastapelaajien kanssa. On mulla lautapeliversiokin siitä, mutta kukaan ei halua pelata sitä mun kans! :)










4 kommenttia:

  1. Mää voin joskus pelata koska mullakin on se mut kukaan ei suostu ikinä pelaa mun kanssa!! :D

    VastaaPoista
  2. Täällä ilmottautuu viel yks Scrabble-fani peliseuraks! Mut pelaan vaan englanniks, oon ihan paska siinä suomenkielisessä versiossa :D

    (Mä oon sitä mieltä, että on ihan ajan kysymys koska törmätään jossain. Pyöritään niin samoilla mestoilla ja aina melkein peräjälkeen :D Ruby&Fellas oli nyt viimesin paikka, minkä sun blogista bongasin, jossa käytiin peräkkäisinä päivinä. Apua.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika hurjaa :) Ainakin Connellsissa on englanninkielinen Scrabble, onko tietoa muista paikoista?

      Ja tietenkin toi nettiversio on enkku, mä en välttämättä ole niin hyvä englanninkielisessä kuin suomalaisessa, mutta saapa muut tasosta :P

      Poista

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.