torstai 3. marraskuuta 2011

Se ensi askel!

Vihdoin sain aikaiseksi aloittaa tän vahvasti omiin intresseihini, erityisesti pukeutumiseen keskittyvän blogin. Mulla on ollut pitkään tarkoituksena toteuttaa blogi jonne voin syöttää kaikki turhamaiset itseä esittävät valokuvat joita ei viitsi jatkuvasti Facebookiin ladata :)

Itse blogin kirjoittaminen ei ole aivan tuntematon käsite mulle, sillä olen aiemmin tehnyt musiikkia ja pitänyt blogia omista julkaisuistani sekä ruoanlaittoharrastukseni tiimoilta kirjannut reseptejäni nettiin. Kuitenkaan tälläistä yleismaailmallista julkaisua en ole vielä toteuttanut, olkoonkin että tämä tulee hyvin vahvasti keskittymään aiheeseen muoti, vaatteet, shoppailu, musiikki ja ruoka - asiat jotka ovat mulle tärkeitä.

Suurin virike tän toteuttamiseen lähti Supervainin omasta blogista (kiitos!) mutta viime kädessä häneltä saamieni vinkkien kautta tutustuttuani This fellowin ja Samppa Veikon blogeihin liekki leimahti kunnolla. Aiemmin olin oikeastaan seurannut lähestulkoon ainoastaan Nelliinan blogia sillä siinä naisessa on todellista tyyliä. Erityisesti kuitenkin itselle kolahtaa hänen miehensä pukeutumistyyli.

Olin myös innostunut ajatuksesta alkaa nyt juuri kirjoittamaan blogia koska lähes samaan aikaan osallistuttuani tänäkin vuonna Movember-kampanjaan kuulumisien päivittäminen muutenkin tuntui hauskalta ajatukselta. Aion ainakin yrittää ylläpitää omaa kiinnostustani kirjoittaa tänne muutaman kerran viikossa.

1 kommentti:

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.