keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Uudet Conssit!

Oltiin eilen mun yhden parhaista ystävistäni kanssa kaupungilla, mutta käsistähän se lähti. Shoppailtua tuli sekä ikkunoista, että ihan konkreettisestikin. Varsinaisesti piti kyllä ensin mennä vaan syömään, ja kyllä me Napolissa käytiinkin. Mä otin tietenkin Garibaldin, en mä enää oikein muita välitä edes syödä :)

Mä olin tossa aiemmin viime kuussa napannut Grouponilta lahjakortin Nollakolmeen, ja vaikka oon kymmeniä kertoja kävellyt tuon liikkeen ohi, en ollut vielä kertaakaan aiemmin astunut sisään. Kyseessä on siis miesten trendivaatteisiin keskittynyt liike Aleksanterinkadulla, aika lailla Café Europan ja Napolin välissä. Ja todella helmi mesta onkin kyseessä, erityisesti tykkäsin paikan sisustuksesta ja vaatteiden esillepanosta. Eniten esillä oli Conversen, Leviksen, Leen ja Minimumin kuteita, mutta monia muitakin merkkejä rekeiltä löytyy. Nollakolmen valikoimassa on keskitytty erityisesti laadukkaisiin vaatteisiin.

Kuten otsikosta saattaa voida päätellä, päädyin käyttämään lahjakorttini uusiin Converseihin. Olin jo vähän aikaa miettinyt hankkia vaihteeksi lyhytvartiset tossut, sellaisia mulla ei ole nimittäin ollut pariinkymmeneen vuoteen. Mä oon nyt juuri innostunut viininpunaisesta, ja niitäkin kokeilin, mutta koska omaa kokoa ei ollut varastossa, päädyin kuitenkin toiseksi parhaaseen sävyyn, eli laivastonsiniseen.

Mä kun oon tässä shoppaillu vähän enemmän viime aikoina, Tukholman lisäks netissäkin, niin Koskikeskuksessa kiertelin lähinnä kaverin seurana. Käytiin vielä jälkkärillä Daddy's Dinerin kakkubaarissa, mutta vaikka suklainen juustokakku jonka otin, olikin herkullista, niin oli se jo vähän liikaa. Tuli meinaan sellainen ähky että ei mitään rajaa, joskus pitäis osata lopettaa ajoissa :) Hullut Päivätkin alkavat tänään, mutta kuvastosta ei kyllä löytynyt itselle tällä kertaa yhtään mitään, perinteisesti käynkin todennäköisesti vain Herkussa.


















2 kommenttia:

  1. Mulla on lahjakortti vielä käyttämättä, ens viikolla jos itsekin piipahtais :) Hyvältä näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti asiallinen mesta, kannattaa piipahtaa vaikka olishan se kortti ollu vielä pitkään voimassakin.

      Poista

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.