torstai 11. huhtikuuta 2013

And now for something completely different...

Mua lähestyttiin sähköpostilla alkuviikosta tälläisen jännän proggiksen muodossa, ja lupasin demota kyseistä palvelua ihan mielelläni. Kyseessä on älykkääseen verkkosisältöön, eli yhteisöjakoon ja nykyaikaiseen puskaradiotyyppiseen toimintaan keskittynyt Kiosked.

Idea Kioskedin takana on todella innovatiivinen ja yleistyessään se voisi mullistaa verkosta ostamisen aivan täysin. Ajatus siitä, että voit aina klikata tuotteesta lisätietoja, ja vaikka ostaa näkemäsi kiinnostavan tuotteen, missä päin tahansa verkkoa surffailetkin, kuulostaa houkuttelevalta. Lisäksi aina jakaessasi linkin eteenpäin, sinulla on mahdollisuus hyötyä palvelun mainostamisesta itsekin.

Itseä tälläinen mainonta ja markkinointi ei yleensä kiinnosta, ellei idea sen takana, tai tuote itsessään ole erityisen mielenkiintoinen, mutta Kiosked vaikuttaisi todella hyvältä konseptilta. Mutta tsekkaa itse! Valitsin tähän muutamia esimerkkejä tuotteista, jotka mua itseäni kiinnostavat.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.