perjantai 26. huhtikuuta 2013

Himppasen Makia Pelagon munamankeli!

No huh huh! Tulihan sitten niin päräyttäviä uutisia eilen, että en tiennyt, miten päin olisin. Olin koko päivän ihan sekaisin! Itse asiassa olin saanut viestin Facebookin postilaatikkoon jo viime viikonloppuna, mutta koska uudet viestit menevät aina "Muihin viesteihin", en ollut sitä huomannut, ennen kuin nyt.

Kiitos White Trash Diseasen Natan, osallistuin taannoin Overboard.fi skeittitavarakaupan yhdessä Pelagon, Makian ja Vallilan järjestämään Facebook-kilpailuun jossa pääpalkintona oli tollanen suht uniikki Makia x Pelago retropyörä! Mä en ikinä voita kilpailuista mitään, enkä varsinkaan oo koskaan voittanut mitään tässä mittaluokassa. Mutta tuon mä olen nyt sitten voittanut! Käsittämättömän Makiaa.

Jos ton tavaratelineen vielä saa tosta helposti pois, niin sehän lähtee. Tollanen pyörä tietysti houkuttelee myös pitkäkyntisiä, mutta hoidan tohon kunnon lukkosysteemit. Onneksi kyseessä on myöskin noin harvinainen menopeli, joita ei todennäkösesti ainakaan mun kotikaupungissa kovin montaa tuu vastaan.







Oon kuolannu Pelagon polkupyörien perään jo useamman vuoden ajan, ja pari vuotta sitten jopa vakavasti harkinnut sellaisen ostamistakin. On ne vaan niin siistejä, mutta hinta on kuitenkin aina saanut harkitsemaan uudestaan, ja sellainen on jäänyt kuitenkin lopulta hankkimatta. Pyörän toimitusajasta mulla ei ole tarkempaa tietoa, mutta kesä tulee ja kohta pääsen rullailemaan Tampesterin katuja hemmetin komealla tsygällä. Eipä olis voitto voinu oikeampaan osoitteeseen tulla, tämmöiselle pyörämiehelle meinaan :) Ihan törkeen siisti juttu! Kuvat on otettu Overboardin Facebook-sivuilta.

Tappara hävis Ässille keskiviikkoiltana, mutta tähän loppuun pari ässää pyöräilyaiheista musiikkivideota, jälkimmäisessä kun vieläpä päästellään Helsingin katuja juurikin mm. Pelagon mankeleilla!




6 kommenttia:

  1. No melekosen päräyttäviä pyöräuutisia, totta vie! Wautsi, onnittelut! Kyllä kelpaa tollasella päästellä ^^

    Tuo tavaratelinehän on kätsä, elä sitä pois ota. Mä oon kiroillu, kun omassani ei oo mitään vastaavaa. Ritsilläkään ei oo mitään pidikkeitä. Pitäis joku kori siihen hankkia asap. Edellinen korillinen pyörä kun lähti jonkun pitkäkyntisen matkaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tavallaanhan se on kätevä tietty olla olemassa, jos kulkee pitkiä matkoja. Mutta omassa kaupunkiajossa se ei kovin välttämätön oo. Tosin eihän tossakaan pidikkeitä oo, eli mustekaloilla kiinnitys jos tarpeen.

      Oon kuitenkin enemmän esteetikko kuin käytännönläheinen :)

      Poista
  2. Toivotaan nyt, että tuo sun komea fillari säästyis varastamiselta :)

    Terveisin: Pyörävarkaan uhri 2011

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mullakin on vähän liikaa huonoja kokemuksia pyöriin liittyen. Etenkin teinivuosilta.

      Poista

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.