perjantai 3. tammikuuta 2014

Sopivia ja pieniä farkkuja

Alennusmyynneissä ei ole nyt tullut kauheasti pyörittyä, mutta eilen poikkesin ohimennen Carlingsiin, ja kuten aiemminkin olen sanonut, aina sieltä jotakin tarttuu mukaan. Tällä kertaa aivan naurettavan halpaan -50% hintaan pari yksiväristä t-paitaa á 7,5€. Tänään on noudettavissa myöskin mun viimeisin ennen joulua H&M:stä tilaamani alepaketti, uudet oikean kokoiset farkut ja pari t-paitaa lisää. En tietysti olisi niitä tilannut, jos olisin osannut arvata, että Cartsu palkitsee, mutta eihän perusteeppareita koskaan voi liikaa olla... *viheltel* :)

Tarkoitus olis jotain näistä esitelläkin, kunhan saan kuvia otettua. Mutta ihan peruskamaahan ne on.

Sen sijaan pieniä farkkuja tarjoaa tällä kertaa Monica Birkenes. En uskaltanut edellisiin levyodotuksiin laittaa Mr Little Jeansia, jolta olen odottanut levyä jo pidemmän aikaa. Sellaista kun ei vieläkään ole suoranaisesti luvattu. Myös tämä nimi muistui vain mieleeni, kun olen kuunnellut Ms Mr:iä niin paljon.

Olen aiemmin postannut tänne pari kappaletta neidiltä, 'Runawayn' ja 'Oh Sailorin'. Etenkin jälkimmäinen on aivan jäätävän kova raita. Koska uudempia kappaleita ei hirveästi kuitenkaan ole ilmestynyt (jota toiveikkaana pidän hiljaisen levyntekoprosessin merkkinä :) ), muistutan näistä loistavista muistakin biiseistä. Spotifystä ja Soundcloudista löytyy vielä jonkin verran enemmän kuunneltavaa.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.