torstai 27. joulukuuta 2012

Never say never

Musta on myös tullut huono vaatebloggari viime aikoina, kun ostelen nykyään niin vähän uusia vaatteita. Alennusmyyntikausikin on alkanut suurimmassa osassa liikkeitä, mutta kun ei ole millekään tarvetta, ei oikein huvita päättömästi vaan kierrellä haalimassa lisää.
No nyt vittu oikeesti :)

Eipä taas olis kannattanu sanoa yhtään mitään alennusmyynneistä, tai mistään muustakaan. Ei ehtinyt vierähtää kuin muutama tunti tuosta edellisestä postauksesta, kun luin Facebookista että Kätkö Vintagessakin alkoi alennusmyynnit. Tuntui täysin mahdottomalta ajatukselta jättää tälläinen tilaisuus käyttämättä, joten päätin lähteä sinne, kun kerran kyydinkin sain vielä töitten jälkeen. Kisumisu tuli samalla kyydillä ja jatkoi kotiinsa, mä hyppäsin kyydistä Tammelassa.



Mutta palataanpa siihen aiheeseen mitä kannattaisi sanoa ja mitä ei. Avauduin aiheesta jo viimeksi viime vuoden marraskuussa, jolloin unohdin mainita, että olin sanonut samaa myös farkkupaidoista. Multahan löytyy kaikkea sitä, mitä mun ei pitänyt enää käyttää, enemmän nyt kuin kertaakaan 90-luvun alussa! :)

Kätköstä nimittäin löytyi kahdet nahkakengät jotka ovat todella mukavat jalassa. Purjehduskenkiä olen etsinyt jo yli parin vuoden ajan, ja koskaan en olisi uskonut tuollaisia mustia nahkapopoja käyttäväni, jotka nyt löysivät tiensä alehintaisena mun kenkähyllyyn. Molemmat aivan sikamakeita, ja tietenkin yksi ruutupaitakaan lisää ei ollut pahitteeksi ;) Tosiasiassa kummatkaan eivät ihan näiden lumikelien kengät ole, mutta tälläistä tilaisuutta että mä löydän mun kanoottijaloille sopivat ja vielä kivat kevät- tai kesäkengät, ei liian usein tarjoudu. Siis must have ostos, ja nyt on muutakin kuin kangastossuja.



Mä olen harvoin ollut näin liekeissä uusista ostoksista, tai edes alennusmyynneistä. Kätkö pelasti mun päivän, ja Henkka pelasti ennen kaikkea kaikki tamperelaiset avaamalla hyvien vaatteiden vintage-liikkeen täällä! Jos on mennyt ohi, täältä löytyy tekemäni kattava arvostelu liikkeestä.

Olin jopa niin liekeissä et mun oli heti saatava molemmat asut kuvattua (tälläistä ei ole uusien vaatteiden osalta varmaan vielä koskaan ollut), ja onneksi siinä auttoi aina yhtä ystävällinen Newbie!



Tuollaisen vapauttavan shoppailuelämyksen jälkeen ei kyllä oikeastaan enää kauheasti huvittanut lähteä keskustan tylsiin massaliikkeisiin kiertelemään, mutta koska olin alunperin ajatellut piipahtaa H&M:llä ohimennen katsomassa tarjonta, lähdin sinne. Matkalla keskustaan poikkesin Klubilla Happy Hour-latella.

Ja löytyihän Henkkamaukastakin sitten jotakin, nimittäin tuo yllä olevassa kuvassa näkyvä tummansininen lämpöinen neuletakki jota pidän nytkin kirjoittaessani päällä. Se on niin hirmu mukava ja kivan mallinen. Tuskin maltan odottaa että ulkona tulee tarpeeksi kuivat kelit uusille kengille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.