lauantai 1. joulukuuta 2012

Kissoja ja kameroita

Joulukuu alkoi, joten annoin itselleni luvan ostaa tummaa joululimppua kaupasta. Tarkoitus olis tänään tehdä savulohileipiä tuosta, mutta herkuttelija ehti jo maistaa kuormasta, aah miten hyvää :)

Muutenkin on tullut kyllä herkuteltua tänä viikonloppuna, ostin nimittäin eilen croissantteja, brietä, provolonea, goudaa ja rypäleitä ja nautiskelin iltapalakseni. Aamuksikin jäi tarpeita ja tein briellä ja kalkkunaleikkeellä täytettyjä croissanteja.







Muuten en ookaan liikkunut kotoa kuin kaupassa, paitsi lyhyesti kävin tänään hakemassa hopeashampoota Koskikeskukseen tulleesta uudesta The Hair by Hiustalosta ja tsekkaamassa Kehräsaaressa Ravintola 931:ssä olleen levykirppiksen. Jälkimmäisestä ei kyllä mitään mulle löytynyt, joten sieltä lähdin tyhjin käsin. Katsotaan sitten ehtiikö Tukholmassa piipahtaa Vintage Roomissa.

Tälläinen tää uus Canonin lainakamera, PowerShot SX50 HS nyt siis on. Tämän kuvan postaukset edellistä kuvaa lukuunottamatta on sillä otettu ja todella hyvältä ainakin zoomi vaikuttaa. Muuten en ole vielä erityisen vakuuttunut kameran kohinattomuudesta hämärissä olosuhteissa. Kamera on mulla pari viikkoa käytössä, joten ehkä opin tässä ajassa tätäkin käyttämään vähän paremmin.





Mä en tajua miks mä en oo muistanu linkata teille näitä iki-ihania kilpparikissanpentuja ja emoa. Nää on mua viime viikkoina piristäny hurjasti, kun bengalikissakamerakin lopetti. Nyt vaan jo viikon päästä taitaa olla luovutus ja tämäkin ilo loppuu, aivan ylisuloinen pentue ja eihän mun kissakuume vaan tämän myötä malta laantua. Hansin kissatkin saivat jo joulukalenterit, edes mulla ei oo joulukalenteria! Kyllä kissoista on vain niin suunnaton ilo <3

Nyt jatkan rauhallista kotiviikonloppuani, viime yönä sain nukuttua ensimmäistä kertaa yli 10 tuntia ties kuinka pitkään aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.