keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Maustekissojen ihana elämä

Mä en kestä näitä mussukoita. Rosemaryn pennut on varmasti suloisimpia koskaan näkemiäni kissanpentuja. Alla olevasta videosta näkee niiden järjettömän vahvan luottamuksen kasvatti-ihmiseensä. Myös emo on hyvin kiitollisen oloinen hyvästä kodista. Haleja, silityksiä ja puskuja jaksetaan ottaa loputtomiin vastaan ja mikäpä siinä ollessa. Voisinpa edes hetkeksi vaihtaa osia Johnin kanssa :)



Tämä pätkä siis on tosiaan tallennettua videota, mutta joka kerta kun olen streamia katsellut ja nähnyt noita pikkuisia nappisilmiä ja hännänpätkiä, olen tuntenut olevani etuoikeutettu (niiden muiden tuhansien katsojien kanssa) kun saan ihastella maailman lutuisimpia kisuleita tämän kameran välityksellä.

Eilen pennut leikattiin ja on tosiaan tavallaan surullista, että luovutusaika on koittanut. Tuskin vähään aikaan jään mihinkään muuhun koukkuun samalla tavalla kuin tähän nettikameraan, ja toisaalta tuskin mikään tuo mun elämääni niin paljon iloa ja hymyä kuin nuo pienet ihanaiset. Jokainen kissa saa kuitenkin varmasti hyvän kodin, ja jos olen oikein ymmärtänyt, suurin osa saa sisaruksestaan myös leikkikaverin!

Hyvää jatkoa Rosemary, Pepper, Sage, Mace ja Basil! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.