tiistai 13. marraskuuta 2012

Hyviä musiikkilöytöjä osa 2

Ihan oikeasti kun kirjoitin edellisen postauksen otsikon, en vielä tiennyt miten osuvasti se sopikaan kuvaamaan mun päivää. Niinpä piti toisintaa se jatko-osaankin :)

Täällä talossa jossa osa asukkaista on alkanut roudata ns. kirpputorikamojaan pyykkituvan eteen vapaasti otettavaksi. On kirjoja, vaatteita, pelejä... ja musiikkia! Aiemmin olen napannut matkaan Tampereen Taidemuseon julkaiseman massiivisen taideopuksen 'Painters of the Soul: Symbolism in France'. Pyykkäilin eilen iltapäivällä ja käytävältä löytyi tällä kertaa vino pino cd-levyjä.



Jollain mun talossa on hyvä musiikkimaku, sillä vaikka en mitään uutta ja ihmeellistä löytänyt, oli levyjen joukossa mm. Depeche Modea, Bloc Partyä, Pet Shop Boysiä ja Talk Talkia. Juuri näitä levyjä mulla ei entuudestaan ainakaan cd-formaatissa ollut, konkreettisesti siis hyviä musiikkilöytöjä! Tästä inspiroituneena töissä kuunneltiin tänään pääasiallisesti näitä artisteja, tosin Spotifyn kautta.

Iltapalaksi meillä oli salami-pepperonisubi southwestkastikkeella. Mä en muuten tiedä miksi en käy syömässä Subwayssä useammin, sillä aina kun sieltä tulee haettua safkaa mukaan, tykkään kuitenkin mausta. Onhan se parasta täytettyä leipää tai patonkia mitä mistään saa. Silti se ei koskaan jää sillä tavalla takaraivoon kutkuttamaan että pakko saada lisää että sen muistaisi seuraavalla kerralla.



Eilen alkanut Maria Veitolan luotsaama 'Muotitietoinen' oli ihan pirteä uutuus suomalaisessa tv-tarjonnassa. Hyviä suomalaisia muotiohjelmia kun ei liikaa ole. Marian juontotyyli kyllä oli vähän masentavan tylsää ja flegmaattista mutta aiheet kiinnostavia.

Ylihuomenna muuten aukeaa Ideaparkin New Yorker! Onhan tätä odotettukin, tietenkin jo paljon pidempään kuin siitä lähtien kun keväällä kuulin ketjun Suomeen rantautumisesta huhun.

Enhän mä tosin tiedä millainen konsepti Suomeen on tuotu, tai että miten paljon tuo meidän liike on painottanut miesten vaatteisiin mutta ainakin takavuosina olen löytänyt New Yorkerista muutamia mieluisimpia paitojani. Tosin tämän vuoden puolella en Liettuasta tai Unkarista kummastakaan löytänyt mitään ihmeempää. Torstainahan se selviää, olen kuitenkin menossa heti raidaamaan liikkeen! :)

Lauantaina tulossa myös taas Ravintolapäivä, mutta siitä lähempänä lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.