keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Farkkuliivi!

Nata naurais partaansa jos sillä sellanen olis :)

Kävin nimittäin muutama viikko Cartsussa, silloin kun Nata asui vielä Tampereella, ja kovasti yritti tyrkyttää mulle farkkuliiviä, et tää on kova juttu. Naureskelin että ei farkkuliivi niinkään mun juttu ole, sen sijaan takaraivossa tykytti ajatus farkkutakista.



Kun en taas raaskinut ostaa farkkutakkia uutena, aloin metsästää sellaista UFF:ista kuitenkin ilman tulosta. Tänään kävin vielä Hervannan UFF:issa joka sekin petti mut. Sen sijaan Fidalta löytyi sitten useampaa farkkutakkia joista mieluisin oli tämä Beaversin tummansininen yksilö.

Se on tarkoituksellisesti hieman pienempää kokoa mikä omani on, koska mulla oli tästä asusta visio päässäni. Jack & Jonesista viime viikolla ostamani raitapaita taas on hieman normaalia pidempi, mikä luo kontrastia. Päässä UFF:ista löytämäni merimieslakki kruunaa kokonaisuuden.



Kotiin päästessäni leikkelin siitä kuitenkin hihat pois, sillä tulin siihen tulokseen että se näyttäisi sittenkin paremmalta liivinä, ja ta-daa, näin vain kävi :) Aika helmi farkkuliivi!

Mulla on huomenna synttärit! Hanna vie mut syömään, samoin perjantaina olisi tarkoitus nähdä kahta kaveria. Silloinkin mulle tarjotaan, ja jos vaan lykästää, saan sen mahtavan jutun josta puhuin vajaa pari viikkoa sitten. En uskalla vieläkään sanoa sitä ääneen jos se vaikka ei onnistukaan :)

4 kommenttia:

  1. Iloista synttäriä ja hauska lakki! :-)

    VastaaPoista
  2. sä ostit ton mun lakin uffilta!!! dääm you!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai ostin vai? Ai sun vai? :D No, ei toi oo ihan sellanen mitä oon ettiny, et vaihtarit kun tuut tänne? :)

      Poista

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.