maanantai 24. syyskuuta 2012

Herkkuja ja hyvää musiikkia!

Eilen oli kyllä todellinen syysmyräkkä, puut huojui melkeinpä vaakatasossa ja vettä tuli kuin sieltä kuuluisasta Esterin perseestä.

Niinpä oli kiva vetäytyä neljän seinän sisään vain löhöilemään ja chillailemaan. Leffoja ei kuitenkaan tullut katsottua, mutta tehtiinpä aivan tajuttoman hyvää kana-kasviswokkia. Ja oli se omenapiirakkakin ihan ok sitten kuitenkin :)

Tässä yllätetty kokki.



Ja tässä wokki :) Broileria, sipulia, paprikaa, kesäkurpitsaa, kananuudelia ja päälle vielä paahdettua sipulia. Homma olis toiminut kyllä ilmankin broiskua ja yleensähän mä kasviswokkia teenkin.



Vaikka leffaa ei tullut katsottua niin edellisessä postauksessani mainitsema 'Unien Savonlinna' tosiaan katsottiin uudelleen. Eikä se siitä kulunut että näki sen peräkkäisenä päivänä toistamiseen!

Omenapiirakkaa jäi vielä tällekin päivälle. Kutsuin aiemmin porukat katsomaan tänne animaatioelokuvan jonka he olivat pyytäneet mua tallentamaan. Sain myös jo pidemmän aikaa haaveilemani nahkapaskan, ikään kuin jälkiperintönä papan jäämistöstä. Tällä on hyvä tehdä lisää reikiä vöihin.

Vaikka animaatioiden ja piirrettyjen ystävä olenkin, niin tuo 'Mary ja Max' ei oikein itseä vienyt mukanaan. Kyseessä on täysin aikuisten animaatio, sen verran roisia se hetkittäin oli, mutta silti jotain jäi puuttumaan mikä olisi mut ruudun ääreen koukuttanut. Sen sijaan keskityin itse pyykkäilemään.



Viime yönäkin jäivät unet lyhyelle, vaikka kotona koko päivä oltiinkin. Niinpä kun koko viikonloppu on enemmän tai vähemmän mennyt kahvin litkimiseksi, huvitti tämä leikkimielinen arvio. Aika osuvaa vieläpä, sanoisin! :) Täältä kun ootte mun edesottamuksia ja kahvilajuttuja lukeneet, pystytte mun kahvimakua hieman tulkitsemaan ;)

Viime aikoina on vähemmän näitä musiikkisuosituksia tullut laiteltua, mutta tässä vielä muutama näitä tämän kesän artisti- ja bändilöytöjä. Vielä viime keväänä kaikki näistä olivat itselle täysin tuntemattomia, mutta kesästä lähtien soineet jatkuvalla syötöllä Spotifyssä niin työmatkalla, töissä kuin kotonakin. Näillä viikko kääntyy pian paremman puolelle, ja hei, mullehan koittaa huomenna... tilipäivä! :)






8 kommenttia:

  1. Mitäköhän tapahtuisi, jos muuttuisin pikkuriikkiseksi ja nielaisisit Joonas mut kokonaisena? x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todennäköisesti tukehtuisin tai sitten sulle kävis huonosti. Mutta ihan ensisijaisesti sun kannattaa nyt luopua niistä huumeista (:

      Poista
  2. Äläs nyt! :) Olen sen verran pieni, ettei tukehtumisvaaraa ole. Mitä mä nyt sitten tarkkaanottaen koen muka? Selvisinhän jo sun hampaista elossa xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta vatsahapoistani et selviä, muhahaha :P

      Poista
    2. Mua jäi vaivaamaan! Kertoisit nyt mitä mä oikein koen kun nielaiset mut :D En ole koskaan päässyt kenenkään ruuaksi :P

      Poista
  3. Kuulostaa pahalta! :D No, mitä mulle nyt sitten tarkalleenottaen muka tapahtuu? :o Mitä mä oikein koen? Enkai nyt heti kuole :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan normaali anatominen prosessi. Mut jätän tän biologian tunnin nyt sikseen. Hauskaa syksyä Nalle, aika mennä talviunille :)

      Poista

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.