keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Seitsemän kuvaa kesästä

Niin paljon kuin mä tykkäänkin blogihaasteista, niin taas semmosen sain. Kiitos Henna ;)

Ei vaan, tällä kertaa haaste oli kuitenkin oikein mukava, koska ei tarvinnut keksiä väkinäisiä vastauksia kysymyksiin. Sen sijaan tämä haaste koostuu valokuvista. Seitsemän kuvaa omasta kesästä, ja niiden kuvaaminen yhdellä sanalla. Omani ei ole kovin innovatiivinen kollaasi, mutta ainakin tuli hyvä fiilis kesän valokuvia selaillessa ja niistä kertyneissä muistoissa kahlatessa.

Paljon tästä kesästä jäikin mukavaa muisteltavaa. Tuli koettua paljon uutta ja vanhaa, ennen kaikkea otettua elämästä paljon irti. Vähän on haikea olo kun syksy on edessä, ja pakerran töissä. Hirveä kaukokaipuu kalvaa mieltä kun matkakuvia katselee, mitähän niille lopuille lomapäiville tekisi...



Itse haastan seuraavat seitsemän blogia mukaan:

Nelliinan vaatehuone
On The Run
Big Time Sensuality
A Girl With A Fork In A World Of Soup
Molempi Parempi
Lainakengissä
Just Like White

8 kommenttia:

  1. no jee hei, mua ei koskaan haasta kukaan yhyy! Joudun aina keksimään ite omat haasteeni :D T:blogimaailman sorsituin manselainen.

    Ps. edelleen kade tuosta synttärikakusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä ne ei uskalla? :) Mäkin vähän pelkäsin :D

      Poista
  2. Jaha, kiitos haasteesta. Tama kuulostaa aika kivalta, eli tahan voisi jopa vastatakin ;)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Backyard on niin mun lempistage Flow'ssa joka kerta. Aivan huikee tunnelma etenkin iltaisin, ja yleensä mun makuun paras musa :)

      Poista
  4. Hei jes! Ainut mikä asettaa haasteita tälle haasteelle on se, että mulla on lähes kaikki kuvat hukassa uuden koneen myötä! Mut hei, fiksut pärjää aina!! kyl mä jotain keksin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh no. Toivottavasti saat jonkinlaisen palautuszydeemin hoidettua ja pelastetua.

      Tiedän tunteen, kun muutama vuosi sitten menetin melkein kaikki omat biisit. Musiikkia en oo alkanu uusiks tekeen, mut backupeja valokuvista oon alkanu sentään ottaa useemmin.

      Poista
  5. Kylläkyllä, tää on erittäin jepa! Kiitti!

    VastaaPoista

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.