sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Kauppalook

Tää päivä meni ihan sohvaperunana, mut ei kuitenkaan hirveästi ihan roskan parissa. Sitä ennen tuli kuitenkin käytyä lähikaupassa.



Päivän lookissa on vähän amista, hiphopia ja vähän skeittimetallia, yhdistävä tekijä on kuitenkin ysärin alku. Alemmassa kuvassa riemuidiootti (sori Nelliina :D ) lähdössä kauppaan, enkä mä ees asu länsipuolella.



Mä vaan hihittelin vielä kassallakin kun mulla oli Coca-Colaa, Pommaccia, Lipsiä ja Dajm-suklaalevy hihnalla. Kassaneiti ihan varmana ajatteli että mulla on krapula, mut tajusin sen vasta siinä vaiheessa.

Kaverin kans tätä sohvapäivää vietettiinkin. Mä oon oikeastaan aina ollut ihan hulluna Michael Palinin matkailusarjoihin, muistan jo teini-iässä niitä katselleeni mielenkiinnolla. Tietenkin herra itse on kunnioittamani Monty Python-ryhmän arvoitettu jäsen! 



Tänään katseltiin maratonina useampi jakso Uutta Eurooppaa ja Budapestiin tuli matkaikävä kun näki jakson Unkarista. Niin paljon jäi kiinnostavia asioita vielä kokematta. Onneksi maailma on auki!

Lisäksi katsottiin tuo suomalainen Themepark 1984, joka valottaa Pohjois-Koreaa länsimaalaisille.

Pitää kyllä myöntää että se oli kohtuullisen silmät avaava, joskin osa siitä tuttua entuudestaan olikin. Se valheellisen propagandan määrä siellä on jotain käsittämätöntä. Huolestuttaa kyllä, että kun niin monta miljoona ihmistä aivopestään uskomaan että muu maailma on täynnä DPRK:n vihollisia, että mitä siitä vielä tulevaisuudessa seuraa.



Välissä piti tietty safkailla joten päivän setti oli kasvispurilainen. Oli mahdollisesti paras koskaan syömäni kasvishampurilainen vaikka itse sanonkin. Porkkanapihvi, Hilma-savujuustoa ja sooseja. Toimi!

Kaiken kaikkiaan ihan huippu sunnuntai. Mä kun olen todellinen dokumenttien ja asiaohjelmien ystävä. Harvemmat hömpät toimii, pitää olla faktaa ja todenmukaista vaikka mä Huutokaupan metsästäjiä ja Walking Deadia katselenkin (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi on hyväksyttävänä. Pidätän oikeuden julkaista ainoastaan asiallisia kommentteja.